A vállalatok jellemzően folyamatosan alakítják ki értékesítési hálózatukat, fejlődésüknek megfelelően, a hálózat bővülése mellett a már meglévő hálózat is gyakran módosul operatív okok miatt (például bérleti konstrukcióváltozás, új bevásárló központok megjelenése). A folyamatos változás miatt szükséges a hálózat globális felülvizsgálata. Elemzéseink során feltárhatjuk a jelenlegi hálózat gyengeségeit, összegyűjtésre kerülnek az értékesítési pontok bevételét pozitívan, valamint negatívan befolyásoló tényezők. A módszertan kimeneteként meghatározásra kerül az optimális értékesítési hálózat, amely a maximális bevétel mellett a lehető legkisebb költséget eredményezi.
Disztribúciós hálózat optimalizálása
Több depóval rendelkező vállalatok számára stratégiai kérdés annak eldöntése, hogy mely városok, települések, közlekedési útvonalak közelébe telepítsék újonnan nyitandó depóikat. Ebben a dön-tésben a feladat igényének megfelelő centrumkeresési módszerek alkalmazásával segítjük vállalkozását! Megoldásunk során a valóságnak megfelelően felvehető az elosztási hálózat összes eleme, így pél-dául központi elosztó raktár(ak), átrakó pontok, vevői igénypontok stb.
Minden olyan fix és változó költséget figyelembe veszünk, melyek a valós üzleti működés során is felmerülnek a járműpark és raktár üzemeltetése során, így például
- a szállító járművek üzemeltetési költsége,
- az útdíjak,
- a munkabér,
- a raktárbérleti díj,
- a rezsi költség,
- stb.
Egyéb szakmai kérdésével forduljon szakértőnkhöz:
Sztrapkovics Balázs
balazs.sztrapkovics@idealog.hu
+36 70 558 92 24