A logisztikai egység az esetek döntő többségében nem projektközpontú szervezetként működik, hanem funkcionálisan. Így mindenkinek meg van a saját mindennapi operatív feladata, ami rendszerint ki is terheli a dolgozókat.
Milyen esetekben lehet célszerű igénybe vennie cégük projektmenedzsment szolgáltatását?
- előfordulhat a szervezet életében, hogy nagyobb projekteket is el kell végezni (fejlesztés, gépbeszerzés, átköltözés, leltározás stb.) az operatív munkán túlmenően, ami időigényes,
- illetve igényelhetnek olyan kompetenciákat (szakmai és/vagy projektmenedzsment), melyek a mindennapi munka elvégzéséhez nem szükségesek, így jellemzően nincsenek is, hiányosak, vagy már megfakultak.
Annak érdekében, hogy projekt* elképzelései gördülékenyen menjenek végbe vállaljuk, hogy
- segítünk az igény pontos definiálásában,
- a változásmenedzsment módszereinek segítségével megalapozzuk a projektet, majd végig kísérjük, annak érdekében, hogy a változással szembeni ellenállás a lehető minimális legyen,
- maximális szakmai igényességgel, az érintettek bevonásával elkészítjük a projekttervet,
- támogatást nyújtunk a projektcsapat felállításában,
- folyamatosan tájékoztatjuk az érintetteket a projekt aktuális állapotáról (akár személyesen, akár online dashboard [műszerfal] segítségével),
- a rendkívüli eseteket kezelését megfontoltan, higgadtan és számokkal alátámasztott intézkedésekkel kezeljük,
- a projektzárásaként tapasztalatainkat fejlesztő jelleggel megosztjuk, megbeszéljük az Ügyfelünkkel.
Egyéb szakmai kérdésével forduljon szakértőnkhöz:
Sztrapkovics Balázs
balazs.sztrapkovics@idealog.hu
+36 70 558 92 24
* „A projekt egy egyedi folyamatrendszer, mely kezdési és befejezései dátumokkal megjelölt specifikus követelményeknek megfelelő célkitűzésekkel vállalt, koordinált és kontrollált tevékenységek csoportja.” ISO 8402:1994 alapján